Intrebari frecvente

Cum intru in posesia biletului?

  • Achiziționarea biletelor se face cu un card valid sau dintr-un cont PayPal, introducând toate datele cerute de aplicație. După ce ați efectuat plata online, veți primi și o confirmare de plată.
  • Procesarea comenzii poate dura câteva minute (în funcție de comenzile care rulează în acel moment).
  • După procesarea comenzii, biletele sunt livrate automat pe e-mail-ul completat de dvs., în format electronic, sub forma unui PDF ce conține un cod QR și toate elementele referitoare la evenimentul respectiv. Acestea pot fi tipărite de dumneavoastră sau le puteți prezenta la intrare, direct de pe ecranul telefonului mobil și vor fi scanate la intrare cu ajutorul unei aplicații speciale,  pe care nu sunteți nevoiți să o aveți în telefon.
  • Dacă au trecut 20 de minute de la primirea confirmării de plată și nu ați primit e-mailul cu biletele achizitionate, vă rugăm să verificați folderul Spam!

Au trecut 20 de minute si nu am primit bilet. Ce trebuie sa fac?

  • Vă rugăm să trimiteți un e-mail la bilete(at)ambilet.ro și în cel mai scurt timp biletul va fi retrimis pe adresa de e-mail pe care ați menționat-o în comandă.
    Înainte de a trimite e-mail, vă rugăm să verificați fişierul SPAM.

Cum pot contacta echipa AmBilet.ro?

  • Pentru orice probleme, echipa AmBilet.ro poate fi contactată la email bilete(at)ambilet.ro sau la telefon  0729121232 de luni până vineri între orele 09.00-17.00.

S-a anulat/amânat un eveniment. Cum îmi pot recupera banii?

  • AmBilet.ro este o platforma de ticketing online ce ofera servicii organizatorilor de evenimente.
  • Returnarea sumei (pentru biletele achiziționate) reprezintă responsabilitatea organizatorului. Aceasta va fi returnată integral prin intermediul AmBilet.ro (sau de către organizator) direct în contul clientului, în maxim 30 zile (de la data programată a avea loc evenimentul respectiv). Dacă contul clientului a fost închis returnarea se face direct la sediul agenției de ticketing sau a organizatorului.
  • Biletul/ abonamentul nu este rambursabil, cu excepția cazului în care spectacolul/ evenimentul este anulat sau amânat (mai puțin atunci când aceste decizii sunt luate în urma unor hotărâri emise de Departamentul pentru Situaţii de Urgenţă #).
  • Organizatorul evenimentului are dreptul de a anula sau/amâna spectacolul, iar în acest caz, cumpărătorul are dreptul de a primi contravaloarea biletului (mai puțin atunci când decizia de amânare a fost luată în urma unor hotărâri emise de Departamentul pentru Situaţii de Urgenţă #).
  • Biletul/abonamentul nu poate fi schimbat pentru un alt spectacol sau eveniment decât cu aprobarea scrisă a organizatorului, în anumite condiții (excepții), comunicate în prealabil publicului.
  • AmBilet.ro și organizatorii nu vor despăgubi persoanele care prezintă bilete care nu sunt valabile, deteriorate, copii ale biletelor valabile, care au fost scanate în prealabil și care au permis accesul unei alte persoane la eveniment.
  • Rambursarea contravalorii poate fi efectuată numai în condițiile în care biletele/ abonamentele sunt intacte.
  • Mutarea spectacolului/ evenimentului într-un alt loc din aceeași localitate și la aceeași dată nu constituie un motiv pentru rambursarea biletului/ abonamentului.
  • În cazul în care un spectacol/ eveniment este anulat organizatorul nu va deconta costurile suplimentare (cazare, bilete de tren, bilete de avion, taxă de procesare ticketing** etc.) .
  • Biletul/ abonamentul nu poate fi folosit în alte scopuri (concursuri, campanii de promovare, etc.), decât cu aprobarea scrisă a organizatorului, în anumite condiții (excepții).
  • Falsificarea sau tentativa de falsificare a biletului se pedepsește conform legii.
    .
    * Directiva 2011/83/UE a Parlamentului European si a Consiliului din 25 octombrie 2011 privind drepturile consumatorilor (capitol III, art.16 Exceptări de la dreptul de retragere, alin.M)
    ** Taxa de procesare bilet – este o taxă ce include taxa procesatorului de plată, taxa de emitere bilet, precum și toate comisioanele bancare.
    .
  • #16.03.2020
  • În contextul măsurilor luate de către autorităţi pentru prevenirea răspândirii noului coronavirus, organizatorii au fost nevoiți să suspente evenimentele ce aveau loc în perioada de stare de urgență, conform hotărârilor emise de Departamentul pentru Situaţii de Urgenţă.
  • Decizia de ANULARE sau REPROGRAMARE a evenimentelor este luată exclusiv de către organizator, fără implicarea agenției de ticketing AmBilet.ro. Anularea sau reprogramarea unui eveniment nu poate fi imputată organizatorului, atâta timp cât această hotărâre a fost luată în urma instaurării stării de urgență.
  • Pentru evenimentele anulate organizatorii vor restitui contravaloarea biletelor.
  • Pentru evenimentele reprogramate biletele achiziționate inițial râmân valabile.IMPORTANT:
  • OUG nr. 70 din 14 mai 2020 privind reglementarea unor măsuri, începând cu data de 15 mai 2020, în contextul situației epidemiologice determinate de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2, pentru prelungirea unor termene, pentru modificarea și completarea Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal, a Legii educației naționale nr. 1/2011, precum și a altor acte normativeEMITENT GUVERNUL ROMÂNIEIPublicat în  MONITORUL OFICIAL nr. 394 din 14 mai 2020
  • OUG 174 din 14.10.2020 a venit cu unele precizări:
    Ordonanța anterioară a fost modificată prin următoarea lege: Legea 131/ 2021
    Publicat în  MONITORUL OFICIAL nr. 495 din 12 mai 2021
    Parlamentul României adoptă prezenta lege. ARTICOL UNIC Se aprobă Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 174 din 14 octombrie 2020 pentru modificarea și completarea unor acte normative care reglementează activitatea de sprijin financiar din fonduri externe nerambursabile, în contextul crizei provocate de COVID-19, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 954 din 16 octombrie 2020, cu următoarele modificări:– La articolul VIII alineatul (1), literele a) și c) se modifică și vor avea următorul cuprins:
    a) în cazul reprogramării evenimentului sau festivalului, participantul la eveniment sau festival va putea folosi biletul de acces achiziționat, beneficiind de toate drepturile conferite de biletul de acces la data reprogramării evenimentului sau festivalului.
    c) în cazul în care voucherul nu este folosit pentru achiziționarea de produse sau servicii până la epuizarea termenului prevăzut la lit. a), organizatorul va rambursa toate sumele pe care le-a primit din partea consumatorului în termen de 90 de zile calculat din ultima zi a termenului de reprogramare (data reprogramată a evenimentului).