Coș

Jubileul unei banci private (Teatrul Infinit)


Locatie eveniment: Teatrul Infinit
Adresa: str. Mihai Eminescu, nr 127. Bucuresti

Biletele pot fi achiziționate de pe www.AmBilet.ro la următoarele prețuri:
Bilet cu loc: 45 lei
*Toate prețurile includ taxele locale si nu includ taxa de procesare.**Taxa de procesare nu este returnabila.
HARTA locurilor in sala, alege locurile aici 

Laboratorul de teatru&film anunță
Premieră oficială a spectacolului „Jubileul unei bănci private” după „Jubileul” de Anton Pavlovici Cehov
Un spectacol de Alexandru P. Rusu

„Jubileul” se înscrie prin natura comicului specific în vasta creație dramaturgică a lui A. P. Cehov. Andrei Andreevici, președintele băncii, se pregatește pentru aniversarea a 15 ani de când a preluat conducerea instituției, numai ca Raportul Anual nu este încă finalizat, Kuzma Nicolaevici, contabilul bancii, încercând să-i dea ultimele retușuri înainte de sosirea Delegației Membrilor Consiliului Director. Însă, deși simple, lucrurile, sunt pe cale de a se complica… toate acestea având o singură cauză…banii.

Șipucin – un om modern al zilelor noastre, care are nenumărate scopuri nobile în viață: să facă cât mai mulți bani, să iubească și să fie iubit de cât mai multe femei, să facă carieră și să fie apreciat indiferent de meritele avute. Între iubirea Tatianei și a secretarei, între munca de director de bancă și nevoia de a da la rândul său socoteală mai sus, între visul ce stă să devină realitate sau dezastrul ce se ițește la orizont, Șipucin este tras în toate direcțiile, asemeni unui acordeon, al cărui ambitus devine fără voia lui din ce în ce mai mare. Șipucin suntem noi, cu pornirile noastre mai mult sau puțin mercantile.

Axel Moustache

Vitalitatea și verdețea Tatianei ocupă prea mult din ființa ei pentru a mai rămâne loc de alte profunzimi ale sufletului. Bucuriile ei sunt simple, la fel și tristețile, trăite puternic. Pentru mine, ea vine cu lecția vieții trăite ușor, deasupra problemelor prea detaliate, care pur și simplu o plictisesc. Ea colorează un spațiu cu cifre, rapoarte și hârtii, un spațiu care are atâta nevoie de ea!
În ciuda frivolității ei aparente, Cehov îi conferă Tatianei emanciparea și puterea femeii contemporane. Statutul ei deja înalt de soție a directorului este subliniat încă o dată de relațiile care se conturează scenic. Este o femeie a simțurilor și a inteligenței naturale fără efort; este întruparea feminității absolute, fragilă și fermă, iubitoare și iubită

Maria Teișanu

Cehov ni-l înfățișează pe Hirin ca fiind plăsmuit dintr-un aluat al deadline-urilor stresante și al nevrozelor, al ipohondriei, al isteriei și al războaielor familiale. Nici nu ar putea fi altfel în lumea șefilor lipsiți de empatie, ba chiar sadici pe alocuri, a intrușilor care parcă vorbesc altă limbă sau a muierilor care-l cicălesc și îl agasează și care – nu-i așa? – sunt originea tuturor relelor. Deh, încă nu se născuse conceptul de Corectitudine Politică…
Ne permitem să vă invităm, împreună cu marele dramaturg rus, să râdeți de ipochimenii care formează colorata lume cehoviană – unică și genială. Această imensă Comedie Umană a tarelor, a slăbiciunilor, a stricăciunilor merită taxată prin râsul dumneavoastră punitiv. Este, probabil, ceea ce însuși Cehov și-ar dori – anume ca funcția purificatoare a comediei să fie îndeplinită.

Pavel Bârsan

Nastasia Feodorovna Mertciutkina este tipologia soției principiale ce-și revendică drepturile unui statut social atemporal și mereu retoric, „Dar cu banii cum ramane?”
Mereu în acțiune luând decizii sub impuls, reușește să răstoarne situațiile în favoarea ei! Comicul de situație și de limbaj o asează pe axa timpului într-un tipar de gândire învechit, oportunist și abuziv!
Pentru mine Merciutkina este femeia ce-și poartă cu demnitate singuratatea și înstrăinarea Sinelui autentic într-o lume a bărbaților așezați confortabil politic pe scara puterii efemere!
Fiecare replică aduce înțelesuri de tip ștampilă pe dosare prăfuite de timp și orgoliu!

Magda Condurache

O tipologie stereotipică, dar unică în maniera ei… reușește să capteze atenția directorului bancii, încercând totodată să păstreze discreția vis a vis de relația lor. Cu scopul de a se împlini pe plan financiar pentru a nu duce lipsurile copilăriei sale , tânăra secretară acționează în consecință și își asigură firea submisivă.

Ioana Bălan

Distribuția
Axel Moustache
Maria Teișanu
Ioana Bălan
Pavel Bârsan
Magda Condurache
Ana Maria Bercu

Regia
Alexandru P. Rusu

Scenografie?
Kimberly Ligia Vintilă

Asistent scenografie
Gabriela Vlădușel

Coregrafie
Anca Stoica

Light Design
Alexandru Macrinici

Best WordPress Themes