Biletul tau direct pe mobil

Cum intru in posesia biletului?
Achizitionarea biletelor se face cu un card valid, introducand toate datele cerute de aplicatie. Dupa ce ati efectuat plata online, veti primiti o conformare de plata in acest sens.
• Procesarea comenzii dureaza cateva minute ( in functie de comenzile care ruleaza in acel moment).
• Dupa procesarea comenzii dvs. biletele sunt livrate automat pe e-mail, in format electronic, sub forma unui PDF ce contine un cod de bare si toate elementele referitoare la evenimentul respectiv. Acestea pot fi tiparite de dumneavoastra sau le puteti prezenta la intrare, direct de pe ecranul telefonului mobil.
Daca au trecut 20 de minute, dupa ce ati primit conformarea de plata si nu ati primit biletele rezervate pe email, va rugam sa verificati folderul Spam!

Au trecut 20 de minute si nu am primit bilet. Ce trebuie sa fac?
• Va rugam sa trimite-ti un email la sales(at)ambilet.ro si in cel mai scurt timp biletul va fi retrimis pe adresa de email pe care ati mentionat-o in comanda

Cum pot contacta echipa AmBilet.ro?

• Pentru orice probleme, echipa AmBilet.ro poate fi contactata la email sales(at)ambilet.ro sau la telefon 0040-31.4257169, de luni - vineri intre orele 10.00 - 18.00.

S-a anulat un eveniment. Cum imi pot recupera banii?
• Organizatorul evenimentului are dreptul de a anula sau modifica data evenimentului, in acest caz cumparatorul are dreptul de a cere inapoi contravaloarea biletului. Suma, ce va fi returnata integral in maxim 15 zile, cade in sarcina organizatorului si va fi returnata prin intermediul AmBilet.ro.
• Biletul / abonamentul nu poate fi schimbat pentru un alt spectacol sau eveniment decat cu aprobarea scrisa a organizatorului.
• Biletul / abonamentul nu este rambursabil cu exceptia cazului in care spectacolul / evenimentul este anulat sau reprogramat.
• AmBilet.ro si organizatorii nu vor despagubi persoanele care prezinta bilete care nu sunt valabile, deteriorate, copii ale biletelor valabile, care au fost scanate in prealabil si care au permis accesul unei alte persoane la eveniment.
• Rambursarea contravalorii poate fi efectuata numai in conditiile in care biletele / abonamentele sunt intacte.
• Mutarea spectacolului / evenimentului intr-un alt loc din aceeasi localitate nu constituie un motiv pentru rambursarea biletului / abonamentului.
• In cazul in care un spectacol / eveniment este anulat organizatorul nu va deconta costurile suplimentare (cazare, bilete de tren, bilete de avion, etc.)
• Biletul / abonamentul nu poatefi folosit in scopuri publicitare (concursuri, campanii de promovare, etc), decat cu aprobarea scrisa a organizatorului.
• Falsificarea sau tentativa de falsificare a biletului se pedepseste conform legii.


DMC Firewall is developed by Dean Marshall Consultancy Ltd